مهندسین عمران

ساخت وبلاگ

همانطور که می دانید ساختمان را از پایه و پس از خاکبرداری نیاز به سازه های آرماتوربندی یا سازه اهای بتنی دارد.

چون سازه های بتنی در اکثر ساختمان ها در حال استفاده است زیرا این سازه ها یکی از بهترین انتخاب ها برای مهندسین عمران و پیمانکار ها می باشد.

زیرا این سازه ها از نظر قیمت  و مرغوبیت بهتر برخوردار است و مقاومت این سازه ها چندین برابر سازها ی آهنی و فلزی هستو زیرا سازه های بتن با مخلوط ای از بتن و ایجاد لایه های سخت می تواند ساختمان را در برابر بلایای طبیعی همانند زلزله حفظ نماید.

پس امنیت نیز یکی دیگر از مزایای سازه های بتنی می باشد.

پس پیمانکارهای عزیز می تواند با اجرای سازه های بتنی در پروژه های عمرانی خود به پروژه خود خدمت و امنیت ببخشند.

جهت همکاری با شرکت طراحی سایت و طراحی سایت در تبریز می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

مهندسین عمران...
ما را در سایت مهندسین عمران دنبال می کنید

برچسب : اجرای سازه های بتنی, نویسنده : mrweb modernsaz بازدید : 192 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 17:31

تخته سه لایی یکی از جدیدترین و بهترین تخته هایی هست که انواع آن میتوان به تخته های MDF گفت تخته های سه لای تخته هایی هستند که با فشرده سازی خرده نئوپان ها و ریزه چوب ها با یک محلول چسب با هم مخلوط می شوند.

از این تخته ها می شود در کابینت سازی و تمامی محصولات چوب استفاده گردد.

از مزایای دیگر این محصولات می شود به دیر سوختن و به دلیل تحمل فشار زیاد در تولید به سخت و مقاوم در برابر اکثر فشار ها و رطوبت

با ارزش ترین تخته سه‌لایی ها از چوب درختان سخت‌چوب ساخته شده‌اند . درختانی مانند بلوط، توس، ماهون و ... دارای چوب سخت هستند . تخته سه‌لایی هایی که با نرم‌چوب مانند چوب انواع سرو و کاج ساخته می شوند، ارزان‌ترند و دوام و استحکام کمتری دارند . تخته سه‌لایی های ارزان ممکن است با خمیر نشاسته، چسب حیوانی یا کازیین به هم چسبانده شده باشند. این چسب‌ها در برابر آب پایداری کمتری دارند. انواع مرغوب‌تر با رزین چسبانده می شوند .

مهندسین عمران...
ما را در سایت مهندسین عمران دنبال می کنید

برچسب : تخته سه لایی , نویسنده : mrweb modernsaz بازدید : 210 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 14:28

نوع شخصیت مهندسین عمران یکی از اولین اصولی هست که باید در یک مهندس عمران  باشد زیرا این افراد در تعامل با اجتماع کاری خود یعنی کارگر گرفته تا مدیرعامل شرکت های عمرانی در ارتباط هست پس باید از زبان بدن بالا و فن بیان خوبی برخوردار باشد تا بتواند به خوبی به مدیریت اوضاع بپردازد و یک مهندس عمران خوب مهندسی هست که هر طرف را راضی نگه دارد.

مهندسین عمران باید به وظایف خود کاملا آگاه و وقت شناس باشد چون زمان یکی از اصل های در این کار هست و اگر بد قول باشد مساوی است با حذف آن از این کار و بدبختی اش شروع می شود.

پس نتیجه میگیریم که مهندسین عمران یکی از شخصیت های مهم جامعه هست و اگر بخواهند می توانند با همکاری با شرکت طراحی سایت در تبریز رسادیتا و از خدمات این شرکت بهره مند شوند.

مهندسین عمران...
ما را در سایت مهندسین عمران دنبال می کنید

برچسب : مهندسین عمران, نویسنده : mrweb modernsaz بازدید : 226 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 19:11